لباس زیر مردانه

خرید لباس زیر مردانه معمولا جز آن خریدهایی است که متاسفانه خیلی سرسری و بدون توجه به نکات لازم انجام می‌شود. اما بد نیست قبل از اقدام به خرید لباس زیر به چند نکته توجه کنید چرا که این لباس در ارتباط مستقیم با پوست شما است و اگر به صورت مداوم از لباس زیری استفاده کنید که مرغوب و باکیفیت نیست سلامت بدن شما به خطر می‌افتد.

در انتخاب لباس زیر مردانه اگر این سه مورد را مد نظر قرار دهید قطعا یک انتخاب خوب خواهید داشت:

1-سایز لباس زیر:

هرگز با این فکر که لباس کش میاید و با یکبار شستن کمی بزرگتر می‌شود، لباس زیر نخرید و سعی کنید سایز کاملا مناسب با سایز خود بخرید. لباس‌های تنگ علاوه بر آزاردهنده بودن برای شخص، در طی استفاده مداوم مشکلاتی برای سلامتی شما به وجود می‌آورند زیرا لباس زیر تنگ مانع عبور هوا می‌شود. 

2-جنس لباس زیر:

شورت و لباس زیرهای مردانه را از انواع مختلفی از پارچه‌ها می‌سازند اما محبوب‌ترین آن‌ها جنس نخ پنبه است. زیرا شورت تشکیل شده از نخ پنبه گرما و رطوبت را نگه‌ نمی‌دارد، با شورت نخی عرق نمی‌کنید چرا که هوا از آن عبور می‌کند و قارچ و ویروس کمتر روی آن رشد می‌کند. شورت و زیرپیرهن نخی مناسب استفاده روزانه است.

جنس‌های دیگر مانند ابریشم، نایلون، بامبو و لینن و … نیز هستند که بنا بر سلیقه می‌توانید استفاده کنید. به طور مثال جنس ابریشم که معمولا قیمت بالایی نیز دارد، کیفیت مرغوبی دارد و بسیار سبک است. جنس نایلون برای فصل گرم مناسب نیست اما در برابر لکه شدن مقاوم است و شستن آن راحت است، اگر پوست حساسی دارید جنس نایلون اصلا به شما توصیه نمی‌شود، همچنین این جنس مناسب استفاده روزانه و مداوم نیست.

جنس اسپندکس و لاکرا به علت خاصیت کشسانی که دارند معمولا در ورزش استفاده می‌کنند.

نوع لباس زیر:

بهتر است قبل از خرید بدانید کدام لباس زیر مناسب شما است:

انواع شورت مردانه:

شورت‌های مردانه انواع زیادی دارند اما ما در این مقاله به بررسی دو مورد از اصلی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.